OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w sklepie internetowym prowadzonym przez firmę RM Corporation s.r.o. z siedzibą w Republice Czeskiej pod adresem Oldřichovice 738, 739 61, Třinec, Czechy pod adresem domeny http://www.snowboard-online.pl/ posługującą się adresem e-mail: info@snowboard-online.pl. Szczegółowe informacje możesz uzyskać w kontaktach.

WARUNKI DOSTAWY

Przy zamówieniu ponad kwotę 500,- zł kupujący zwolniony jest z opłaty za przesyłkę zamówionego towaru. Oferta nie dotyczy setów snowboardowych za korzystne ceny!

ZAMÓWIENIA Z PŁATNOŚCIĄ ZA POBRANIEM

  • DPD express 19,-zł, czas dostawy 1-2 dni robocze od dnia przyjęcia Twojego zamówienia, płacisz wprost kurierowi w trakcie odbioru przesyłki.

ZAMÓWIENIA Z PŁATNOŚCIĄ PRZELEWEM BANKOWYM

Numer konta: 61811310202002002683540002 Adres banku: Bank Spółdzielczy w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 4, 43-400 Cieszyn

  • DPD express 16,-zł, czas dostawy 1-2 dni robocze od dnia przyjęcia Twojej wpłaty na nasz numer konta, nie płacisz już kurierowi w trakcie odbioru przesyłki.

Rodzaj transportu wybierasz w koszyku.

Komplety snowboardowe i deski snowboardowe ponad 150cm długości, ze względu na zbyt duży rozmiar, wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem usługi DPD i za opłatę 19,-zł.

Zawsze staramy się jak najszybciej realizować zamówienia klientów, żeby czas dostawy nie przekroczył stanowionego przez nas terminu dostawy. Zamówienie przyjęte do godz. 10:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, najpóźniej następnego dnia.

W przypadku przesyłki dostarczanej przez Pocztę Polską, to jeżeli listonosz nie zastanie Cię w domu, zostawi w Twojej skrzynce pocztowej zawiadomienie o złożeniu wysyłki. Przesyłkę potem możesz odebrać na poczcie w miejscu Twojego zamieszkania. Tutaj uiścisz opłatę za pobraniem pocztowym i będziesz mógł odebrać paczkę. W wypadku, że otrzymałeś od nas e-mail z zawiadomieniem, że towar został wysłany a Ty go nie otrzymasz do 7 dni roboczych, upomnij się, proszę, u Twej poczty zapewniającej dostawę.

Zniżki dla właścicieli kart ISIC, ITIC, IYTC, EURO<26 i inne zniżki

Jeżeli jesteś właścielem ważnej karty ISIC, ITIC, IYTC, ALIVE albo EURO<26, przysługuje Ci prawo do zniżki w wysokości do 12%.

Warunki do uzyskania zniżki:

  • zniżka jest odliczana od ceny katalogowej (jeśli produkt potaniał o więcej niż 12%, prawa do zniżki nie można wykorzystać)
  • zniżek nie można zliczać
  • zniżka nie dotyczy zakupów bonów upominkowych
  • zniżka nie może być udzielona wstecz po okresie jej obowiązywania
  • podczas składania zamówienia w celu autoryzacji należy podać numer oraz imię właściciela karty
  • dane na zamówieniu musi zgadzać się z danymi właściciela karty

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości zniżki w przypadku pomyłki kalkulacji zniżek systemu zamówieniowego. O wszelkich takich zmianach musi sprzedawca poinformować kupującego przed wykonaniem zamówienia.

Rejestracja użytkownika i zniżki przy powtórnych zamówieniach

Rejestracja nie jest obowiązkowa. Jeżeli się zarejestrujesz, możesz zyskać następujące korzyści:

  • możesz skorzystać z obniżek cenowych, które oferujemy każdemu rejestrowanemu użytkownikowi przy jego powtórnych zamówieniach
  • możesz śledzić przebieg realizacji swej przesyłki
  • uzyskasz możliwość informowania przez e-mail o obniżkach i akcjach na konkretny towar albo o dostawie nowego towaru
  • świadczenie usług odbywa się na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r.)

Rejestrowanym klientom oferujemy zniżkę przy powtórnych zakupach. Już przy złożeniu drugiego zamówienia, możesz uzyskać 10% zniżki. Przy każdym dalszym Twoim złożonym zamówieniu zniżkę jeszcze podwyższymy o jeden procent. Maksymalna zniżka dla rejestrowanego klienta wynosi 20 % z ceny katalogowej produktu.

Prawo do zniżki o 1% na kolejne zamówienie przysługuje wtedy, kiedy poprzednie zamówienie zostało zapłacone i przyjęte przez klienta. Następująca tabela wyjaśnia nasz system zniżek.

Tabela oniżek cenowych dla rejestrowanych klientów:

2. zakupobniżka 10%
3. zakupobniżka 11%
4. zakupobniżka 12%
5. zakupobniżka 13%
6. zakupobniżka 14%
7. zakupobniżka 15%
8. zakupobniżka 16%
9. zakupobniżka 17%
10. zakupobniżka 18%
11. zakupobniżka 19%
12. zakupobniżka 20%

Zniżki nie kumulują się. Obniżka przy powtórnych zakupach nie dotyczy produktów, których cena podstawowa została już obniżona o wyższy procent zniżki w katalogu produktów.

Aby uzyskać obniżkę przy powtórnych zakupach nie zapomnij się przy kreowaniu zamówienia zalogować!

Zakup towarów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego jest równoznaczne z akceptacja jego warunków handlowych oraz informacji związanych ze sprzedażą konsumentom towarów na odległości, co do faktu zapoznania się z którymi klient wyraża oświadczenie przed rozpoczęciem zakupów.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości zniżki w przypadku pomyłki kalkulacji zniżek systemu zamówieniowego. O wszelkich takich zmianach musi sprzedawca poinformować kupującego przed wykonaniem zamówienia.

ZWROT TOWARÓW, ZWROT PIENIĘDZY, NAPRAWA LUB OBNIŻENIE CENY

Masz prawo otrzymać towar wolny od wad. Jeżeli jednak otrzymałeś przesyłkę i stwierdzisz, że towar, który zamówiłeś jest nieodpowiedni lub ma wady albo w ogóle nie spełnia Twoich wyobrażeń, masz możliwość wymienić go za inny albo zwrócić. Możesz również żądać jego naprawy chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę lub obniżenia ceny jego zakupu. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. W przypadku naprawy przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Zgodnie z ustawą klient ma prawo odstąpić od umowy do 14 dni od przejęcia towaru bez podania powodu. Jeżeli zdecydujesz się odstąpić od umowy, zawsze postępuj w następujący sposób:

  • w wypadku zwrotu towaru i pieniędzy: do paczki włóż kopię faktury + list przewodni z tekstem: Odstępuję od umowy i żądam zwrotu pieniędzy. W liście przewodnim podaj również swój adres, telefon, email i numer konta, na który chcesz zwrócić pieniądze. Jeżeli nie masz konta, pieniądze będą Ci wysłane przekazem pieniężnym.
  • w wypadku wymiany towaru: do paczki włóż kopię faktury + list przewodni z tekstem: Żądam wymiany towaru na .... Zwrócony produkt możesz wymienić za jakikolwiek inny towar z naszej oferty. W wypadku, że cena wybranego przez Ciebie towaru będzie większa, pozostałą część sumy zapłacisz przy przejęciu paczki. Jeżeli cena będzie niższa niż produkt, który wyślesz do wymiany, zwrócimy Ci różnicę w pieniądzach. W liście przewodnim podaj również swój adres, telefon, email.
  • w przypadku naprawy lub obniżenia ceny towaru: do paczki włóż kopię faktury + list przewodni z tekstem: Żądam naprawy towaru w ten sposób że … lub obniżenia ceny towaru o … W liście przewodnim podaj również swój adres, telefon, email.
  • Korespondencję w sprawach rękojmi i gwarancji kieruj na adres: RM Corpoartion s.r.o., Leszna Górna - Ul.Główna 31, 43-445 Dzięgielów

Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu i po zwrocie towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

Możesz również posłużyć się wzorem odstąpienia o umowy stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.827).

Towar musi być w pierwotnym opakowaniu, z wszystkimi przywieszkami, nieuszkodzony, nieużyty, czysty, nie może pachnąć dymem papierosowym, itd., żeby można było go znowu sprzedać. Podczas zwrotu towaru zwrócimy Ci pieniądze w wysokości ceny zakupionego przez Ciebie towaru włącznie opłaty pocztowej, tzn. za paczkę, którą Snowboard-online.pl wysyła pod Twój adres. Nie dotyczy opłaty pocztowej wysyłanej klientem.

W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru z powrotem za pobraniem pocztowym!

Pierwszą wymianę przeprowadzamy za darmo! To znaczy, że płacisz tylko opłatę pocztową do nas, nie płacąc już opłaty pocztowej z powrotem. Paczuszkę z przedmiotami upominkowymi możesz sobie na wypadek zwrotu czy wymiany towarów zostawić.

W przypadku nieuwzględnienia roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji możesz zwrócić się do właściwego miejscowego Rzecznika Praw Konsumentów celem prowadzenia postępowania polubownego. Nasza firma świadczy usługi w oparciu o kodeks dobrych praktyk, z którym możesz zapoznać się za pośrednictwem właściwego Dziennika Ustaw lub na stronach publikatorów aktów prawnych (Art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym Dz.U.2007.171.1206).

REKLAMACJA TOWARÓW

Każdy klient Snowboard-online.pl ma prawo do reklamacji towarów w okresie do 24 miesięcy od przyjęcia towaru przez klienta w ramach roszczeń z tytułu gwarancji oraz roku w ramach roszczeń tytułu rękojmi na zasadach przewidzianych poniżej.

Roszczenia gwarancje nie obejmują szkód spowodowanych:

  • niefachowym lub niezgodnym z przeznaczeniem używaniem towaru
  • uszkodzeniem mechanicznym albo normalnym użytkowaniem i spowodowanych nim zużyciem
  • uszkodzeniem ogniem i innymi żywiołami

Przy stwierdzeniu wady trzeba przestać używać towar i zaraz złożyć reklamację. Jeżeli tak nie uczynisz i jego używaniem dojdzie do zwiększenia wady, wystawiasz się ryzyku, że reklamacja nie zostanie przez dostawcę uznana albo naprawiona.

Towar wyślij pod adres: RM Corpoartion s.r.o., Leszna Górna - Ul.Główna 31, 43-445 Dzięgielów. Do towaru dołącz, kopie faktury, list przewodni z twoim adresem, telefonem oraz ze zwięzłym opisem co i kiedy spowodowało wadę. W żadnym wypadku nie przesyłaj towaru z powrotem przesyłką za pobraniem pocztowym!

Reklamacja

Zasady składania i załatwiania reklamacji wad towarów konsumpcyjnych, które zostały opracowane w na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.827). Kupującemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi – na zasadach przewidzianych w powyższej ustawie oraz gwarancji - na zasadach przewidzianych w gwarancjach udzielanych przez poszczególnych producentów, których warunki są dołączane do oferowanych produktów.

artykuł 1

PRAWO KUPUJĄCEGO DO REKLAMACJI WADLIWEGO TOWARU

Jeżeli sprzedawana rzecz nie jest w zgodzie z umową kupna albo w wypadku ujawnienia się wady w dotychczas zakupionym towarze, klient ma prawo do reklamacji u sprzedającego, który ponosi odpowiedzialność ustawową za sprzedany towar. Za wadę nie można uważać zmian właściwości towaru, które powstały w okresie rękojmi lub gwarancji w wyniku naturalnego zużycia czy niewłaściwego używania, ewentualnie niewłaściwej ingerencji.

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów:

  • jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
  • klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.

Jeżeli kupujący skorzysta ze swojego prawa wypływającego z odpowiedzialności ustawowej sprzedającego za wady towaru (rękojmia), pracownik działu reklamacji sprzedawcy jest zobowiązany rozpoznać zasadność reklamacji niezwłocznie.

Pracownik działu reklamacji sprzedawcy przyjmie złożoną reklamację tylko w wypadku, że towar będzie odpowiednio wyczyszczony, wysuszony i będzie spełniać podstawowe zasady higieniczne.

Jeżeli kupujący skorzysta z swojego prawa z tytułu gwarancji katalog dostępnych w jej ramach roszczeń oraz ich rozpoznanie będzie odbywało się każdorazowo zasadach przewidzianych przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym dołączonym dla danego produktu dostarczonego przez sprzedającego klientowi. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji.

Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Jeżeli kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.”;

artykuł 2

MIEJSCE DO ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

Klient miał by złożyć reklamację w miejscu albo siedzibie działalności gospodarczej sprzedającego, na adres wskazany powyżej.

Klient powinien udowodnić, że jego prawo do załatwienia reklamacji jest słuszne, tzn., że oprócz określenia wad musi również przedłożyć dokument potwierdzający fakt zawarcia zakupu, cenę towaru oraz miejsce i datę kupna towaru, co najlepiej udowodni dokumentem sprzedaży, kartą gwarancyjną, ewentualnie innym wiarogodnym sposobem.

artykuł 3

TERMIN DO ZGŁOSZENIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI I GWARANCJI

Sprzedający jest odpowiedzialny za to, że sprzedawana rzecz będzie przy przejęciu przez klienta w zgodzie z umową kupna, jak również za wady, które pojawią się po przejęciu rzeczy przez klienta w okresie gwarancyjnym.

Termin, w którym ma klient prawo do złożenia reklamacji w zakresie roszczeń z tytułu gwarancji to do 24 miesięcy, w zależności od treści postanowień gwarancyjnych przewidzianych dla danego produktu, liczonych od momentu wydania towaru klientowi. Sprzedający jest zobowiązany na żądanie klienta wydać przy sprzedaży klientowi kartę gwarancyjną, która powinna zawierać zakres i warunki gwarancji. Jeśli to umożliwia charakter towaru, wystarczy zamiast karty gwarancyjnej dokument potwierdzający kupno towaru. Prawo klienta do reklamacji towaru wygasa, jeżeli nie skorzystano z niego w okresie gwarancji przewidzianym dla danego produktu. Termin, w którym klient ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie roszczeń z tytułu rękojmi wynosi miesiąc od jej wykrycia, a w wypadku gdy zbadanie rzeczy jest w danych stosunkach przyjęte, jeżeli nie zawiadomi sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca po upływie czasu, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł ją wykryć.

Klient powinien złożyć reklamację bez zbędnego zwlekania zaraz po ujawnieniu się wady, żeby reklamacja mogła zostać właściwie rozpatrzona i załatwiona. Okresu gwarancji nie można mylić z trwałością produktu, czyli z okresem czasu, podczas którego towar może w przypadku odpowiedniego używania i sposobu pielęgnacji i dzięki swoim cechom oraz przeznaczeniu wytrzymać stanowiony okres.

Jeśli wynikiem reklamacji jest wymiana wadliwego towaru za nowy, okres gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu przejęcia przez klienta nowego towaru zarówno co do roszczeń z tytułu gwarancji, jak i rękojmi.

Artykuł 4

USUWALNE WADY

Usuwalne wady to wady, które można poprzez naprawę usunąć, nie zmieniając przy tym wyglądu, funkcji oraz jakości towaru a naprawa może zostać przeprowadzona w stanowionym okresie. Okres czasu do usunięcia wady nie może jednak przekroczyć 30 dni kalendarzowych, ewentualnie dłuższy okres, który wspólnie uzgodnili sprzedający z klientem. Charakter wady określa sprzedający.

Sprzedający jest zobowiązany bezpłatnie i bez zbędnej zwłoki doprowadzić produkt do stanu odpowiadającemu umowie kupna, według wymagań klienta, albo poprzez wymianę towaru w wypadku, jeśli takie żądanie będzie nieproporcjonalne z charakterem wady, albo poprzez naprawę. Jeśli to nie jest możliwe, klient może żądać odpowiedniego obniżenia ceny produktu albo odstąpić od umowy.

Jeśli chodzi o usuwalną wadę już używanego towaru, klient ma prawo wymagać tylko bezpłatne, szybkie i niezawodne usunięcie wady, podczas gdy sprzedający jest zobowiązany bez zbędnego zwlekania usterkę usunąć.

Okres od podania reklamacji aż do czasu, kiedy klient po skończeniu naprawy jest zobowiązany przejąć naprawiony towar, nie zalicza się do okresu gwarancji. Sprzedający jest zobowiązany wydać klientowi potwierdzenie o zgłoszeniu reklamacji, w którym muszą być zawarte informacje kiedy klient złożył reklamację oraz o przeprowadzeniu i czasie trwania naprawy.

artykuł 5

NIEUSUWALNE WADY

Nieusuwalne wady to wady, których nie można w stanowionym okresie zupełnie usunąć, a które mają wpływ na sprawne funkcjonowanie produktu. Jeżeli chodzi o nieusuwalną wadę, klient ma prawo żądać:

1) wymianę towaru za inny, sprawnie funkcjonujący i odpowiadający jego właściwościom,

2) odstąpienie od umowy kupna (kupujący zwróci wadliwy towar i otrzyma z powrotem pieniądze w wysokości ceny towaru).

Jeżeli na produkcie pojawi się inna nieusuwalna wada, która umożliwia jego normalne użytkowanie, a klient nie wymaga wymiany tego produktu, to ma wtedy prawo do odpowiedniego obniżenia ceny towaru bądź odstąpienia od umowy.

Klient ma również te same prawa jak przy ujawnieniu się nieusuwalnych wad również wtedy, jeżeli na produkcie ujawni się identyczna usuwalna wada, pomimo że przeprowadzono poprzednio już dwie naprawy, albo na towarze ujawnią się jednocześnie przynajmniej trzy usuwalne wady.

artykuł 6

TOWARY SPRZEDAWANE PO NIŻSZYCH CENACH

Produkty, które mają wady (nowe produkty z wadami albo produkty używane), które nie mają wpływ na sprawne funkcjonowanie produktu, muszą być sprzedawane tylko po niższych cenach. Kupujący musí być powiadomiony o tym, że produkt ma wadę i o jaką wadę chodzi, jeśli to nie wypływa już z charakteru sprzedaży. Za takie wady nowych albo używanych produktów, u których stanowiono niższe ceny, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności. Jeśli na produkcie sprzedawanym po niższej cenie ujawni się wada ukryta, która ma wpływ na jego funkcyjne użytkowanie, klient ma prawo do reklamacji produktu w zgodzie z artykułami 3, 4, 5 i 6 tego regulaminu reklamacyjnego. Jeśli u produktu sprzedawanym po niższej cenie pojawi się inna nieusuwalna wada, która jednak nie ma wpływ na jego funkcyjne użytkowanie, klient ma prawo do odpowiedniego obniżenia ceny produktu.

U rzeczy używanych można skrócić okres gwarancji na okres 12 miesięcy pod warunkiem, że tak ustalą obie strony (sprzedający i kupujący). Sprzedający jest potem zobowiązany ten okres wyszczególnić na dokumencie zakupu towaru.

Jeżeli cena towaru została obniżona z powodu wyprzedaży albo wyprzedaży posezonowej i chodzi o sprzedaż nowego towaru bez wad, sprzedający odpowiada za wady tym sposobem sprzedawanego towaru w pełnym zakresie.

Świadczenie usług obywa się na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz.U. poz. 827). Ustawy nie stosuje się w przypadku zawierania umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych.

BON UPOMINKOWY

Na kupno bonu upominkowego nie można wykorzystać żadnych zniżek z ceny pierwotnej bonu. W wypadku, że system Ci cenę obniży, cena zostanie potem odpowiednio uregulowana.

Bon upominkowy można zrealizować wpisaniem kodu identyfikacyjnego do notatki w zamówieniu.

OCHRONA PRYWATNOŚCI

Sprzedający oświadcza, że dane osobowe uważa za poufne i w żadnym wypadku nie udostępni je osobom trzecim. Wykorzystanie pozyskanych danych osobowych, ich gromadzenie i wykorzystanie dobywa się każdorazowo na warunkach przewidzianych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926).

Spółka RM Corporation s.r.o. zastrzega sobie prawo do jakiegokolwiek wykorzystania opisów i zdjęć. Surowo zabrania się kopiowania, dystrybucji czy innego wykorzystywania wszelkich materiałów na innych stronach internetowych niż www.snowboard-online.pl bez poprzedzającej pisemnej zgody spółki RM Corporation s.r.o.

KLAUZULA SALWATORYJNA

W przypadku zamieszczenia w treści niniejszego regulaminu postanowień niezgodnych z polskim porządkiem prawnym ich miejsce w życie wchodzą właściwe przepisy regulujące stosunki prawne przedsiębiorców z konsumentami oraz dotyczące sprzedaży produktów poza siedzibą przedsiębiorstwa.

Zapisy elektroniczne sprzedaży

Zgodnie z ustawą o rejestracji przychodów jest sprzedawca jest zobowiązany do wystawienia pokwitowania na nabywcę. Jest on również zobowiązany do zarejestrowania otrzymał Przychody ze administratora podatkowego on-line; w przypadku technicznego Następnie awarii w ciągu 48 godzin.

RM Corporation Ltd. zastrzega sobie prawo do zmiany Warunków handlowych bez uprzedzenia. Egzekwowanie prawne zniżek jest wykluczone.