Jeżeli otrzymaliście przesyłkę i stwierdzisz, że towar, który zamówiłeś jest za mały, duży albo w ogóle nie spełnia,Twoich wyobrażeń, nie rozpaczaj, chętnie go wymienimy albo zwrócimy pieniądze. Zgodnie z ustawą, że klient ma prawo odstąpić od umowy do 14 dni od przejęcia towaru bez podania powodu.
Jeżeli zdecydujesz się odstąpić od umowy, zawsze postępuj w następujący sposób:
W wypadku, że będziesz żądał zwrotu pieniędzy, postępuj w następujący sposób :
Wymiana albo zwrot pieniędzy pod adres:
RM Corporation - SR4
ul. Uniczowska 25
40-748 Katowice
Polska
Towar musi być w pierwotnym opakowaniu, z wszystkimi przywieszkami, nieuszkodzony, nieużyty, czysty, nie może pachnąć dymem papierosowym, żeby można było go znowu sprzedać. Jeżeli będziesz żądać zwrotu pieniędzy za zamówiony towar, zwrócimy Ci pieniądze za zakupiony przez Ciebie towar włącznie opłaty pocztowej, tzn. za przesyłkę, którą Snowboard.pl wysyła pod Twój adres. Nie dotyczy opłaty pocztowej wysyłanej klientem. Pierwszą wymianę przeprowadzamy zadarmo! To znaczy, że płacisz tylko opłatę pocztową do nas, nie płacąc już opłaty pocztowej z powrotem.
Paczuszkę z przedmiotami upominkowymi możesz sobie na wypadek zwrotu czy wymiany towarów zostawić.
W żadnym wypadku nie wysyłaj towar z powrotem za pobraniem pocztowym lub kurierem!
Każdy klient Snowboard-online.pl ma prawo do reklamacji towarów w okresie 24 miesięcy od przejęcia towaru. Snowboard-online.pl jest zobowiązany załatwić reklamację najpóźniej od 30 dni od jej podania.
Gwarancja nie dotyczy szkód spowodowanych:
Przy stwierdzeniu wady trzeba przestać używać towar i zaraz złożyć reklamację. Jeżeli tak nie uczynisz i jego używaniem dojdzie do zwiększenia wady, wystawiasz się ryzyku, że reklamacja nie zostanie przez dostawcę uznana albo naprawiona.
Towar wyślij pod adres:
RM Corporation - SR4
ul. Uniczowska 25
40-748 Katowice
Polska
Do towaru dołącz kopie faktury, list przewodni z twoim adresem, telefonem oraz ze zwięzłym opisem co spowodowało wadę.
W żadnym wypadku nie przesyłaj towaru z powrotem przesyłką za pobraniemv pocztowym lub kurierem!
WARUNKI GWARANCJI DLA ROWERÓW
Warunkiem zastosowania gwarancji na rower jest dokonanie jego gwarancyjnego przeglądu (patrz punkt „Przegląd gwarancyjny”).
PRZEGLĄD GWARANCYJNY
Przegląd gwarancyjny przeprowadzany jest w rowerach po przejechaniu od 100 do 300 km.
Przegląd gwarancyjny można przeprowadzić w sklepie Blackcomb w Trzyńcu (Czechy), gdzie jest on wykonany bezpłatnie dla wszystkich typów rowerów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
Jeśli klient nie może stawić się na przegląd gwarancyjny w sklepie Blackcomb w Trzyńcu, może na własny koszt dokonać przeglądu roweru w dowolnym autoryzowanym serwisie.
Klient zobowiązany jest do wstawienia się na przegląd gwarancyjny po przejechaniu ok. 100 do 300 km, jednak nie później niż 2 miesiące od daty zakupu roweru (w okresie od września do lutego okres ten wydłuża się do 3 miesięcy od dnia data zakupu roweru).
Wykonanie prawidłowego przeglądu gwarancyjnego musi zostać odnotowane w karcie gwarancyjnej.
W przypadku reklamacji roweru niezbędne jest przedstawienie dowodu wykonania przeglądu gwarancyjnego.